poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kluchaton - mój TBR

 Heja!

Jak widzicie jest to mój pierwszy post i jako, że nie miałam pomysłu na jakikolwiek inny to zdecydowałam, że napiszę o tym co planuję przeczytać podczas "Kluchatonu", który trwa w dniach 14-20 sierpnia.  Mam nadzieję, że się wam spodoba.


Podczas całej akcji trzeba spełnić wymagania które brzmią tak:
a) Przeczytaj minimum 1200 stron
b) Spełnij przynajmniej 5 wyzwań z następujących:
1. Alex Fierro - książka z zieloną lub różową okładką
2. Inej Ghafa - książka, której przeczytanie jest dla ciebie wyzwaniem
3. Syriusz Black - książka, która jest źle oceniana
4. Richard Gansey - książka z motywem władcy
5.Thalia Grace - Książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością
6. Dorian Gray - książka napisana pięknym kub klasyk
7.Vin - książka z silną kobiecą postacią
8. Willem - poczytaj książkę wspólnie z przyjacielem/znajomym
9. Raoden - książka, którą polecili ci znajomi
10. William Herondale - książka z pękną, lecz tragiczną historią
11. Jem Carstairs - książka z motywem muzycznym
12. Neferet - książka z bohaterem złym, jak sama ciemność
13. Luna Lovegood - książka dziwna, ekscentryczna
14.Gabriel Boutin - książka z bohaterem lgbtqia+
15. Celaena Sardothien - książka z dużą ilością akcji

MÓJ TBR WYGLĄDA TAK:


Szóstka Wron - Leigh Bardugo [492 stron]
       

Inej Ghafa - książka, której przeczytanie jest dla ciebie wyzwaniem

Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że podejmowałam już próbę czytania tej książki jednak po stu stronach wymiękłam, ale zdecydowałam, że za szybko się poddałam i chcę podjąć kolejną próbę przeczytania jej, także mam nadzieję, że podczas tych 6 dni mi się to uda.

Czas Żniw - Samantha Shannon [496 stron]



Raoden - książka, którą polecali ci znajomi
Celaena Sardothien - książka z dużą ilością akcji

Od jakiegoś już czasu ta książka leży u mnie na półce, a że dodatkowo wiele osób się nią zachwyca, to czemu by jej nie przeczytać?

Ekspozycja - Remigiusz Mróz [473 stron]


Thalia Grace - Książka autora, do którego pałasz nieśmiertelną miłością

Co ja tu mogę napisać? Uwielbiam książki Remigiusza Mroza i co prawda zaczęłam już Ekspozycję, ale uznałam, że chcę najpierw dokończyć inne książki a tą zostawić na inną okazję. Nie mogę się doczekać aż zacznę ją czytać. 

Król Kruków - Maggie Stiefvater [487 stron]



Richard Gansey - książka z motywem władcy

Już raz czytałam tą książkę, ale zupełnie nie skupiałam się na niej podczas czytania, dlatego zdecydowałam, że chcę ją przeczytać ponownie. Teraz nie mam już wymówki. 

A więc:
  •  5 wyzwań spełnionych
  • 2390 stron do przeczytania, nie mam pojęcia jak to zrobię, no ale trudno...

Podziwiam was jeśli dotrwaliście do końca. Kolejne nowe otoczenie, w którym muszę się odnaleźć, ale mam nadzieję, że będzie to sama przyjemność.
Byłabym wam bardzo wdzięczna za wszelkie rady i uwagi.

Do następnego razu <3

PS Bierzecie udział w Kluchatonie?



























4 komentarze:

  1. Ekspozycja jest ekstra! Jak amerykańskie kino akcji! :D Ale Czas żniw jak dla mnie bez szału
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje :D Chociaż sama czytałam tylko jedną z nich ;P
    A w Kluchatonie udziału nie biorę, może kiedyś spróbuję, na razie jednak maratony omijam szerokim łukiem ;P Haha ;P Ale życzę powodzenia i żeby udało ci się przeczytać całą ta czwórkę <3
    Witamy w blogosferze! ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę tu książki, które są często polecane :D Czytałam tylko "Ekspozycję" ale baaaardzo chcę sięgnąć po resztę :)
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia